neděle 5. prosince 2010

Této zimy je mi teplo

Už si ani nepamatuju kdy byla tak krásná zima. Asi byla akorát já ji tak jen nevnímal. Nádherně zasněženo. Střechy, cesty, kopce a vůbec všechno, klasická "Ladovka". A není mi zima, necítím žádný zvláštní chlady. Co se počasí týče je to skvělý. Po dlouhý době nenadávám že je horko nebo zima. Je tak akorát. Je přesně tak jak má být. Po strašně dlouhým čase jsem spokojen s počasím. Mám z toho velkou radost, neboť jsem přesvědčen, že je to první prazákladní krok být spokojen se zbytkem věcí na světě. Být spokojen s tím co je a nepřemýšlet jak by se dala zlepšit situace v Nairobi a kolik dětí je potřeba adoptovat, aby to bylo v pořádku. Aby se nestřílelo do lidí. Aby byl celosvětový mír. Máme na to vliv asi jako na erupce na slunce, my pikotečky na modré planetě. Naší krásné domovině. Nějak se mi nechce na Měsíc ani na Mars. Jsem konzerva, takže zatím nebudu kupovat žádné pozemky mimo naší atmosféru. Jsem vlastenec a pitomec a naivista. Milující otec a špatný manžel. Krutý samozvanec ve svých nadvládách. Krutý ke svým poddaným a přitom jsem přesvědčen jak je miluji a přeji si, aby byli šťastni. Lehkomyslní při denní orbě a večer opilí uléhající ke svým manželkám. Prostě šťastni. Budu muset sestoupit k nim dolů, zahodit korunu a jít se jim podívat do očí a zeptat se na přímo jak jim opravdu je. Stisknout tu drsnou ruku a upřímně se zeptat. Miluji Vás moji poddaní, neboť jak žijete Vy tak žiji já. Ač tomu nevěříte jsme úzce spjatí.

Takhle zima je krásná a teplá. Děkuji.
Buďte spokojeni s počasím.

Žádné komentáře:

Okomentovat